Zakaj vsak AI pomočnik ni enak?

AI postaja del našega vsakdana in trditev, da morajo podjetja za ohranitev konkurenčnosti pričeti z uporabo, ali pa vsaj načrtovanjem vpeljave AI, vse bolj postaja dejstvo. V poplavi vseh orodij pa je vprašanje, katera res potrebujemo? Ali ni uporaba najbolj znanega GPT, torej ChatGPT, dovolj za večino uporabnikov?


Zakaj vsak AI pomočnik ni enak? 

AI postaja del našega vsakdana in trditev, da morajo podjetja za ohranitev konkurenčnosti pričeti z uporabo, ali pa vsaj načrtovanjem vpeljave AI, vse bolj postaja dejstvo. V poplavi vseh orodij pa je vprašanje, katera res potrebujemo? Ali ni uporaba najbolj znanega GPT, torej ChatGPT, dovolj za večino uporabnikov? 

Glavni razlog, da je ChatGPT tako hitro pridobil na popularnosti, je bila njegova obširna baza znanja. Ta baza znanja pa v poslovnem svetu dokaj hitro postane neuporabna, saj ne pozna specifik posameznega podjetja oz. internih podatkov, s katerimi podjetje upravlja. Microsoft je ponudil rešitev težave v obliki Copilot-a, ki ga poganja ChatGPT tehnologija ter ima dostop do vseh podatkov ter funkcionalnostih znotraj posameznih poslovnih aplikacij. Hkrati je poskrbljeno, da podatki ostajajo na varnem in se ne pošiljajo drugam oz. uporabljajo za učenje, kot to počne ChatGPT. 

Copilot je torej pomočnik, ki nam lahko močno izboljša poslovne procese ter ponuja odgovore, ki so relevantni in se nanašajo na naše »interne« podatke.


Pravo marketinško sporočilo za pravo publiko 

Za uspešen marketing je najpomembnejše, da so sporočila usmerjena k pravi ciljni publiki. Copilot znotraj modula Dynamics 365 Customer Insights lahko analizira podatke ter pomaga pri uspešni komunikaciji strank. Seveda mu lahko vse želje opišemo naravnem jeziku, v odgovor pa prejmemo predlog segmentov. Da bi segmente čim bolj uspešno naslovili, ta nato lahko sam predlaga vsebino za pošiljanje. V to je vključeno pisanje teksta, izbira grafičnega materiala in celo barvno ujemanje z podobo spletne strani podjetja. Seveda so vsi predlogi prilagojeni specifično za podjetje, saj se uči iz zgodovine že poslanih marketing sporočil. 


Copilot se spomni namesto vas 

Ko marketing kampanje uspešno rezultirajo v množici potencialnih strank, Copilot prodaji v modulu Dynamics 365 Sales pomaga svoj čas in fokus usmeriti v prave aktivnosti. Hitro lahko dobimo povzetek vsega dogajanja o neki specifični stranki, podatke pa zna poiskati tudi na spletu. Pripravi zapiske pred sestankom ter poskrbi, da so med sestankom relevantne informacije na voljo. Zna analizirati klic, pripraviti podroben zapisnik, povzetek ter predlog priporočenih aktivnosti. Zazna celo, v katerih delih je imel pogovor pozitiven in v katerih negativen sentiment. Slovenščina žal še ni med podprtimi jeziki, je pa na voljo večina glavnih svetovnih jezikov. 

Pomoč Copilot nudi tudi v Outlook-u s samodejno prepoznavo oseb, povzetkom dolgih izmenjav poštnih sporočil ter predlogi odgovorov. Zna celo pobrskati po povezanem CRM sistemu ter pripraviti ponudbo, ali pa pogledati v koledar ter predlagati termin sestanka. Seveda mu lahko tudi tukaj z navodili pojasnimo, kakšno sporočilo naj pripravi. 


Rešitev težav z enim klikom 

Po uspešni prodaji rešitev ali produktov pa Copilot, vgrajen v Dynamics 365 Customer Service poskrbi, da se težave strank odpravijo hitro in enostavno. Copilot je sposoben prevzeti prvi del komunikacije s stranko in po potrebi vključi agenta za podporo strankam. Spremlja pogovor ter agentu svetuje, kako zajeti vse informacije. Sam pregleda celotno bazo znanja ter ponudi rešitev. Če rešitve v bazi znanja ni, preišče tudi splet. Pripravi celoten odgovor, agent ga le pregleda in posreduje naprej.  


Konec pisanja dokumentov, le dopolnjevanje 

Copilot se ne nahaja le v zgoraj omenjenih modulih, pač pa je vgrajen v večino produktov, ki jih ponuja Microsoft. Nabor scenarijev, ki jih pokriva, pa se širi iz tedna v teden. Niso pa poslovne aplikacije edine, kjer nam lahko pomaga. 

Kot omenjeno, nam lahko Copilot pomaga tudi v Office\Microsoft 365 aplikacijah in sistemu Windows. Na podlagi prejšnjih dokumentov nam lahko npr. sestavi celoten dokument v Word-u ali pa uredi Excel datoteko. Lahko za nas preišče splet, spreminja sistemske nastavitve, izkoristi našo naročnino na platformo za predvajanje glasbe za kreiranje pravega razpoloženja in še veliko več. 

Copilot torej združuje napredne AI zmožnosti, ki jih dandanes že vsi poznamo s konkretnimi scenariji, s katerimi se v poslovnem (in osebnem) svetu srečujemo vsak dan. Možnosti uporabe pa se bodo le še izboljševale z dodajanje novih funkcionalnosti ter izkoriščanjem obilice podatkov, ki jih generiramo vsak dan.