Povzetek:
Zelena
transformacija ima, tako kot večina ostalih transformacij, več
dimenzij. Vsem dobro znana, digitalna, lahko bi ji rekli tudi
tehnološka, ni ne edina in, sama kot taka, tudi ne najpomembnejša. Da bi
transformacija dosegla polni potencial, moramo tehnološkemu delu
dodati še organizacijskega, kamor spadajo novi procesi, nove vloge in
seveda tudi novi poslovni modeli. Vprašanje, ki si ga moramo zastaviti
je, kolikšen del vrednosti takšne transformacije je odvisen od
spremenjenega obnašanja ljudi, ki so del takšne preobrazbe? Spisek
deležnikov je dolg. Vključuje tako notranje kot tudi zunanje deležnike –
poslovne partnerje in končne uporabnike storitev. Pomislimo, kakšna je
vrednost novih tehnologij, če jih ne uporabljamo? Kakšna je vrednost
novih procesov, če jim ljudje v organizaciji ne sledijo? Kakšna je
korist novih poslovnih modelov, če jih partnerji in stranke ne
sprejemajo? In morda najpomembnejše vprašanje, na katerega bomo
odgovorili v prispevku – ali in kako lahko vplivamo na to kako in v
kolikšni meri ljudje sprejmemo spremembe?
